8 mars 2009

Första dagen


Bilresan hem fungerade jättebra, vi är så stolta över våran lilla Russell. Efter ca. 2 min somnade han i mammas knä. Sedan sov han gott i nästan 1 h dvs ända tills han vaknade och kräktes på sin mammafilt... Men efter att de hade gått ut ur bilen, han hade fått hoppa runt och kissa lite så återgick han till att sova i mammas knä ända tills de kom hem!


Väl hemma gick han runt i lägenheten lite, åt lite mat och sen somnade han. Han sov i ett par timmar och Moses blev väldigt otålig. Okej nu ska jag inte ljuga, jag hade också velat att han skulle vakna, jag kan också säga att jag satt och vakade över honom där han låg under köksbordet.






När han vaknade tyckte han att det var lite ovant och så gnydde han lite men snart nog så var han på benen och lekte med oss och kände sig nog ganska trygg.









1 kommentar:

  1. Jättefin vovve! Kul att höra hur snabbt ni fått honom att trivas, som det verkar!

    SvaraRadera